i want to go to tokyo

Söndagar är hårda dagar.

denna söndag har jag bland annat:

- gjort av med alla den här månadens pengar, enbart på abstrakta saker (hyra o räkningar)
- i samma stund insett att jag inte alls kommer kunna åka till linköping innan jul (förlååååt)
- även insett att julklappar är onda ting
- fått sms av mormor som nu tycker att det är dags att jag hetsar fram en önskelista eller dör (inte ordagrant, men undermeningen med det hon skrev var nasty, I swear!)
- insett att min fysik är to die for... om man är självmordsbenägen. man ska kunna sitta på huk och orka resa sig utan hjälp av armarna!
- jag äääälskar när sviniga människor (oskyldiga med för den delen) åker på ett socialt mord, splatter-style, av chuck och blair i GG (den serien är min last, ok?)
- gry är det jobbigaste jag någonsin drabbats av näst efter återkommande och häftiga migränanfall.

dags för dusch. var nyss ut i en halv sekund. luften sög fukten ur min hud och nu sitter jag här och kliar. olja och lotion-dags!

adjöö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0