laa la la laa la la laa la la la

blött hår. dryg hund.

pappa har stängt av vattnet. askul en lördagmorgon när alla ska iväg på 75årskalas... inte kommer jag hinna färga håret heller. hälften rött hälften brunt får det bli. awesome.

snö och många minusgrader. ska åka bil alla tvåhundra meter sen när vi ska bort. tänker inte förfrysa låren i mina tunna strumpbyxor bara för att vara lite snäll mot miljön. icke! det kan jag vara en annan dag.

erika har klädpanik. det känns bra att stå vid sidan av och inte vara den drabbade för en gångs skull. jävligt bra känns det! jag vet dock inte vad jag ska lägga det hela på för nivå. pennkjol i sammet och grå tröja eller spetströja och fodralklänning. svårt.


nästa helg blir det fullt upp. kul kul kul!

(rubriken har en melodi, tro mig. svårt att återge dock)


adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0