She can shake it just like J-Lo

ensam hemma på villavägen 10. det är tomt och tyst och det enda som låter är isvinden och viner och visslar utanför fönstret. mysigt men läskigt.

har ont i fingrarna av okänd anledning, så det blir inget långt inlägg det här känner jag.

julia och navet är i berlin. hoppas allt går bra och att de har fet publik!

respons på förra inlägget såg jag. träffade på personen i fråga senast jag jobbade då denne hängde i repan på sin fritid. ibland känns livet lite jävligare än vanligt..

lider just nu av sviterna från min senaste hårklippning. det ser förjävligt ut och jag tycker det blev en himla ful längd. ska ta tag i problemet genom en rejäl inpackning ikväll och en rejäl färgning senare i veckan. färg är ännu inte bestämt. brunt eller svart. har tröttnat på rött nu.

hur detta ska hjälpa mot att längden är ful? det gör det inte, men det gör själva utväxtperioden med uthärdlig.

nu ska jag ringa mamma och beklaga livets hårdhet.

adjö





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0