som ögon när barnen är små

sitter och värmer upp mina frusna lemmarefter promme med minéa. hon är nu hemma i sin lägenhet som intagits av en festande lillebror med festande vänner. haha! inte avundsjuk.

mellanslagstangenten mår inte så bra. måste gå tillbaka minst fem gånger per stycke, ibland per mening. inte kul(inte kuuul, för de som sett wow-jocke.. heh)

denna dag var varit bra. först kom linnéa och hängde, sen gruvan och sjunga mycket och länge, sen häng med linnéa och minéa, därefter spontanbesök på bion. minéa jobbade och körde himlen är oskyldigt blå. kändes lite mobbat att gå på bio själv. undrar vad folk tänkte.. de får tänka vad de vill, de betalade, det gjorde ju inte jag. den var bra iaf. riktigt jävla bra. bill skarsgård är fin och jag är kär. jättekär.

skämt åsido, se den!

och förresten. josefine ljungman är en bra skådis. dock ser hon inte ut att vara en dag äldre är tjugo. hon är 29. minns när jag såg henne i vildanden i sthlm. sjukt bra brud.

var på natti och köpte godis. dryg affär.förut tog de inte kort alls, nu skryter de om att de gör det, men inte under 50 spänn. minéa fick stå för kalaset denna gång. 23 spänn är jag skyldig henne. blodigt..

kollar på svindlarna på tv. en bra serie som jag kommer ihåg att jag och pappa tittade mycket på när jag gick på högstadiet, om inte tidigare ändå. dessvärre är inte mickey med längre.. eller så är det bara i det här avsnittet, vad vet jag.

mellanslaget gör mig galen. eller nej, bristen på mellanslag gör mig galen.

godnatt vänner

Kommentarer
Postat av: Karin

Går svindlarna på tv? jag älskar svindlarna!

2010-11-14 @ 11:05:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0