Time is so precious, and it's slipping away

Axel fyller år idag. De efterlängtade arton. Grattis till honom!

Gry är ute och springer av sig (en överdrift då jag fick knuffa ut henne så att hon skulle kissa nån gång efter att ha sovit på soffan mellan åtta och tjugo över tolv). Att ha henne i lina är som att köra bil med oskrapad/trasig vindruta. man måste hänga ut genom fönstret för att se vart hon tar vägen och att hon inte skadar sig, dödar katter osv. asjobbigt.

jag verkar ha fångat en rejäl magkatarr. svinont gör det så fort jag äter nåt, mår illa gör jag lite då och då, trött är jag hela tiden. fan! hoppas jag repar mig såpass att jag orakr jobba i helgen nu då, behöver pengarna like crazy! dock är det inte kul att vara i allas blickfång när man måste lägga sig i fosterställning every once in a while för att inte börja grina. ska äta ordentligt idag så blir det nog bättre till imorgon.

adjö

Kommentarer
Postat av: Cissi

Gillar din header! :)

2010-11-18 @ 13:08:40
URL: http://cviklund.blogg.se/
Postat av: t

du glömmer väl inte av dagens blogg? ;)



vinnaren dras imorgon kl 10 :D



Kramar

2010-11-18 @ 14:57:28
URL: http://teresevardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0