Will you become what other people think of you?

Mamma kommer hem från jobbet: Johanna! Idag har jag spanat in ett pojkvänsobjekt åt dig!
Jag (något förvånad och samtidigt lite ångestfylld att det gått så långt att till och med mina föräldrar står i kö för att få agera wingmen): eeh, okej?
M: Ja! lång, snygg, långt hår i knut/hästsvans, vältränad, född 87, läkarstudent, tänkte att detta är nog något som faller dig i smaken!
Pappa: HAH vältränad?! Han var väl blek?
M: neeej inte som jag tänkte på, vaddårå?
P: Jo för bleka ska de tydligen vara, och magra. överarmarna ska se ut som 15watts lysrör! och långt trassligt hår med slänglugg. Gärna dålig hållning också, kutryggiga efter för mycket gitarrspelande med för långt axelband, tro mig, det är så de ska se ut!

heh

pappa vet han.



Kommentarer
Postat av: MA

Läkarstudenter is the shit! Fast för tillfället satsar jag på teknologer ;)

2010-11-19 @ 20:31:46
URL: http://nittiokvadrat.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0