you makin' me live

vädertjejen säger att det tydligen är "ovanligt milt för årstiden ute". couldn't be happier. vore inte så mys med minusgrader. inte nu och inte ikväll, när vi ska sitta ute i skogen utklädda till älvor, haha!


om 40 min ska jag möta upp minéa. ska bli kul att se henne. ska bli kul att jobba med henne framförallt, det var längesen! har även fått sms från sophie idag, som påminde mig om att hon också jobbar denna vecka! dessvärre kunde jag inte hjälpa henne med vad hon bad mig om. känns alltid lika pissigt.

igår sneglade jag på utbildningar igen. hittade som vanligt ingenting. usch


nu ett ägg, sen jobbet.

adjöss

Kommentarer
Postat av: Karin

Hitta nåt i Linkan! :)

2010-11-01 @ 15:30:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0