Got you around my finger like a lonely lovers charm

Lykke Li:s get some är en bra låt.

Erika fyller 18 långa år och ikväll ska hon firas (igen), denna gång blir vi hemma hos mig. Tove kommer, Josse kommer, Axel med vänner kommer.


Gårkvällen stavas med fyra bokstäver: RISK! Josse blev in i det närmsta erövrad. Spalade i över tre o en halv timme innan vi kastade in handduken. Bilder finns, men jag har roligare saker för mig idag.

Kul att jag ska tipsa tove om nåt bra tåg från sthlm till sala. minns inte hur de går i huvet så jag tänkte använda hemsidan. tror ni den funkar? svar nej. sj har way more trouble än de borde. idioter





Like the shotgun I cant be outdone
I'm your prostitute, you gon' get some
Like the shotgun needs an outcome
I'm your prostitue, you gone get some


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0