honestly...

Just nu är det stress, skrik och panik här.

För 20 minuter sedan ringde en person från mitt jobb och sa att "oj, glömde helt bort att det var torsdag igår ocha tt jag skulle återkomma om det blev nåt jobb idag eller ej..."

eh oj, täntke jag så långt min bakfulla hjärna kunde tänka.. tänkte även att detta kan bara innebära en enda sak, jag vill dö nu.. och mycket riktigt. specialtur redan klockan tio.

hade jag vetat detta hade jag fattat beslut något annorlunda igår:
- hade inte gått till norrmanska
- hade inte köpt en öl
-  hade INTE låtit jens köpa en till öl åt mig
- hade inte hängt kvar till efter midnatt
- hade INTE suttit uppe till nästan halv tre

har gått igenom ungefär alla mentala tillstånd: skratt (typ "det här är inte sant"), gråt (typ "det här ÄR ju verkligen sant") osv..


DOCK ska det blir jättekul att jobba. jag har dock lite mer framförhållning att önska av vissa av mina kollergor.

detta var dock ett misstag. kanske från bådas sida.

haha.

nu ska jag proppa i mig alvedon, tömma en hel tillbringare med vatten och släpa mig iväg.

håller tummarna att jag inte kräks över mina besökare eller börjar gråta av bakisångest. båda har inträffat när jag varit bakis förut. dock inte in public.

ååååå om det finns någon däruppe som vakar över mig, må han vaka med fast hand idag!

adjö

Kommentarer
Postat av: Minéa

Hahahahahaha! Åh nej! :/ Hehehe, hoppas det går bra i alla fall! Jobbar du nåt mer i helgen? Jag jobbar hela söndagen :)

2010-10-08 @ 12:23:44
URL: http://mineaminea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0