i wanna be on the cover

sovmorgon i den mycket smala (90cm) sängen hemma i vbkil. nej jag har inte kommit åt fel knappar, vi förkortar det så.. typ.

gry har redan hunnit hoppa upp i soffan och sabba min frukostrostis genom att trycka näsan i den (while in my hand!!). även gått upp på bordet och slickat i youghurttallriken. hon står inte högt i kurs och dagen har bara börjat. fan. som tur är har jag mamma till hjälp idag. snart ska de tydligen ut och gå. jag tänker följa med. vad som helst för att lyckas mjuka upp mina nedre magmuskler, som gör ondare än att ha helvetes eldar slickandes sina fotsulor! fattar inte varför! troligen fär att jag och julia cyklade till och från gruvan igår, och jag då hade kilklack/platåskor. det är det enda jag kan härleda det till ens pyttelite. annars måste jag väl ha sträckt mig när jag hasade mig ur soffan igårkväll. inte så charmigt som så faktiskt är fallet.

vill att det ska bli helg. lördagkväll. tror det kommer bli en hit! eller universums flopp.. haha! vi får la se hörrni!

nu ska jag titta tågtider åt tove, åt mig själv (linköping), samt borsta tänderna (hallelujah, här i huset finns det tandtråd. me love).

adjö

Kommentarer
Postat av: Karin

Åh när kommer du?!

2010-10-27 @ 18:27:14
URL: http://nittiokvadrat.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0