if I could, then I would

har endast varit vaken i 47 minuter men har under den tiden varit sjukt effektiv! städat badrummet, tvättat håret, ätit frukost.

sara kommer förbi idag, så jag måste nog städa lite mer så lägenheten blir snyggare än någonsin.

gårkvällen hos minéa var great som alltid. därefter blev det norrmanska och sen hotellet. hann med att träffa förutom kollegorna (andreas, karro, linnéa, minéa) och senare julia, cissi, anna, maria, charlie, fia. många vänner med andra ord! som det ska va.

har för första gången på länge en helt tom vecka framför mig. känns bra fast dåligt. avstressande fast extremt stressande. ska vara endel hemma på landet tror jag och hänga med anna. långa höstpromenader.


nu ska jag dyka in i diskberget som nu täcker inte bara diskhon utan hela diskbänken. aah!


adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0