if there is something that you hide, let me know

det är svinkallt. verkligen! vaknade flera gånger inatt och frös. segt. tanken på att sitta mer eller mindre utomhus och äta middag idag känns lite mindre lockande med frost på marken.

igår for jag runt och fixade en miljon grejer. känns inte som att jag hade tid att sitta mer än den lilla stunden hos anna och sen på kvällen när karin och fredrik kom. kakan hade blivit nästan 2,5 timmar sen från linköping. tekniskt fel någonstans mellan linköping och norrköping, inga fungerande högtalare på tåget så ingen info nådde till resenärerna. sj är ju för underbart..

men till sala kom hon och hem till mig kom hon! huvudsaken.


ska snart börja duscha och snygga till mig. mamma har åkt till stockholm och det krävdes endel bön, krypandes på knän och annan förnedring innan hon lämnade hårtorken hemma. ska dessutom locka håret på mig själv. dömt att misslyckas. det är såntdär som bara de utan systrar fått lära sig den hårda vägen. för mig brukar det bara vara att komma med locktången i högsta hugg så har man nån som gör de på en. gotta love it! dessvärre är erika hos axel och millis på konfaläger.

karin glömde emmas noter, något jag upptäckte omkring midnatt. kul då.

nu ska jag leta på en bra fotfil (kul info, jag vet) och plocka ihop kläder som ska med till lägenheten, efter nästan en vecka från stan.

adjöken


Kommentarer
Postat av: MA

Kom och hälsa på oss och ta med noterna då!!!!!!

2010-10-17 @ 20:26:58
URL: http://nittiokvadrat.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0