if you were an ocean

efter en lång dag på jobbet med andreas och jocke praktiserar jag nu lite välförtjänt soffhäng.

har kollat upp klubben i linkan som karin tipsade om. jeez louise vad gärna jag vill dit! verkar vara höjden av awesomeness. ska tvinga henne att önska dit navet så kan vi alla salamänniskor invadera linköping för en helg. lovely. måste ta och släpa mig dit nu snart. börjar ju bli pinsamt snart, så länge som de bott där och jag inte hälsat på. shame.


har inte mkt mer att säga for now.


nu ska jag kolla på Juno.

adjö

Kommentarer
Postat av: Karin

Tror tyvärr att man bara får ta med sig en person in på studentleget men ett par stycken ska vi väl kunna få ihop :)

2010-10-23 @ 22:54:25
Postat av: Karin

Man kan tydligen komma in ändå :) har mejlart dem och önskat nu iaf :)

2010-10-24 @ 13:26:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0