it's time now

åååh

har ont i magen efter att nyss ätit uppskattningsvis tre stora chokladbollar... att jag behöver uppskatta beror på att det aldrig funnits några bollar, däremot en rejäl klump chokladbollsdeg.

jag är ju förfan hopplös!

ligger nu med magvärk och en ångest som överskuggar det mesta. jag kommer aldrig någonsin bli av med mitt sockersug om jag matar det hela tiden. som att kasta in kol i det gamla ångloket liksom. faaan!

kikar på beck - skarpt läge som går på tv nu. tycker att den är obehaglig och är rädd att jag någon gång kommer hamna med en man som slår. vilka äckel de är, dessa män. ibland är jag nog något av en manshatare. ganska ofta. jag är även duktig på att dumförklara dem. de tänker med kuken, that's for sure.

konstigt nog inkluderas inte de killar jag känner i detta tankemönster.. wonder why..

haha

kommer aldrig kunna sova inatt

imorgon sticker jag från stan med mål saladamm


adjö



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0