say it once, say it twice, take a chance and roll the dice



idag var dagen då johanna införskaffade ett svart läppstift. så fort vi kom hem målade vi på oss det (jag och erika) och dansade omkring och sjöng på this is halloween. kom i höststämning om man så vill. var ju egentligen på jakt efter ett mörklila, men det blir nästa gång jag kommer till en stad med make up store.

inte förrän när hon såg mina läppar svarta utbrast mamma att oj vilka amorbågar jag har. well.. I know.

ett minus vi upptäckte var dock att resten av munnen och tandköttet som syns när man pratar helt plöstligt blir jäkligt rosa. tänderna får även de en suspekt färg. inget för en sunny day utomhus kanske.

hann även med att köpa en ny snygg tisha. verkligen inte något jag behövde, men den var fin och inte dyr. sen blev det ett halsband också. sjukt ovärt eftersom jag redan har ett snarlikt, så nu har jag viss pengaångest.

har dock haft ett telefonsamtal med saras mamma så åtminstone har jag boende fixat tills i höst vad det verkar. grymt!


nu ska jag läsa bloggar.


adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0