take me to the next level

Sitter med hårfärg i håret och har därför en deadline för detta inlägg. om fyra minuter ska den skäljas ur. om jag inte håller detta kand et hända att min redan såriga hårbotten säger ifrån på skarpen. jag vill inte tänka mer ingående på exakt hur och vad konsekvenserna blir...

har spenderat några timmar hemma hos anna. kaffe, kakor och ett jävla meckande med en i-phone. Det ser ut som ett helt typ.. a jag vet inte.. ett mindre kärnkraftverk (?) därinne med alla komponenter, plattor, skruvar, knappar och jag vet inte allt. när vi joxat i säkert 40 minuter och finally var klara så ville den inte starta. då gick jag hem.

anna är inte längre singel och jag är sååå sjukt glad för hennes och hennes respektives (som också är en vän) skull!

jag får snart panik, bara jag kvar i singelträsket (även fast jag måste erkänna att jag gillar det ibland.. ganska ofta.. eh). jag behöver en wingman tror jag bestämt! någon frivillig? Jag vägrar blind-dates och är sjukt kräsen. alltså måste det vara någon som känner mig bra som tar på sig uppdraget..

nu måste jag skölja!


later



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0