Truth be told

hahah! läste erikas blogg och insåg vad jag missade som inte gick upp med de andra imorse:

"pappa var galen i morse. kom inrusande och släppte den blöta hunden lös och skyndade sig att låsa upp vapenskåpet, dra fram en bössa, ladda och springa ut igen. lite frågande blev man ju, men det var bara grävlingsjakt i trädgården som var på g."

for the record så har han varit ute en gång till och suttit med hagelgeväret laddat ute i trädgården i mörkret. inte gärna man ger sig ut dit utan att först flagga vitt..

 
är tillbaka i lägenheten. cecilia håller i kvällens quiz så jag kommer förmodligen trotsa det äckliga vädret och cykla till norrmanska i vätan. suger dock att cykeln stått ute utan plastpåse på sadeln bara.. hrm


ah! just realized att jag har kameran med mig! imorgon blir det bilder!

nu lite smink


adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0