you bruise like a cherry

Höstigare dag får man leta efter.

Segare dator får man leta efter.



Igår var jag och anna hem till stina och niklas. niklas var i göteborg, men det var ju egentligen stina vi var där för att träffa, så det gjorde liksom inte så mkt. fikade, pratade, kollad epå gamla bilder. är så sjukt sugen på att gå på en stor fest! eller ett stort bröllop! både och kommer väl att komma vad det lider. håll ut!

med sveriges fläckigaste glasögon sitter jag nu här och kollar igenom gamla datorn efter videoklipp. de som var med mig i våras vet jag att under sommaren filmat små snuttar att klippa ihop till en sommarfilm. well, projektet avstannade hur som helst lite gann där på mitten, så nu är det jämt upp med att försöka dra ihop klipp så det räcker. kommer skarva med ett par från förra hösten, bara för att de passar in.

här kommer iaf lite bilder som ligger på denna hårddisk:








hade fler in mind, men nu orkar jag inte sitta här längre.

ner och hänga med mamma nu. inte ofta vi är på samma plats samtidigt.


adjö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0