vi som ser tragedin

blev inspirerad av erikas senaste rubrik och lyssnar nu på nordpolen. känner på en gång likdant som när jag lyssnade in mig på hans album. första gången jag lyssnade igenom den plattan var det den 16 januari 09 och jag satt på ett plan påväg mot sydöstra afrika. den blev sedan min följeslagrare inte bara under dessa tre veckor utan hela våren 2009.

Andas bara för jag kan men jag kan mycket mera
Skrattar bara för jag kan det betyder inget mera

längtar önskar och hoppas att hans ka komma med mer material en vacker dag.


Dom våldtar allt det fina med sin billiga underhållning

... och nu ska jag kolla på kungarna av tylösand.

heh


det var kul att träffa sara. hon har körkort nu.bara du kvar julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0