we dance to the beat

det har just gått upp för mig att jag faktiskt börjar få lite bråttom. ska hinna packa ihop mig, klä på mig något annat än mjukiskläder och sen gå upp till gruvan. måste hinna ringa pappa också.

var nere på stan en sväng tidigare idag. skulle köpa ny parfym var det tänkt. sist jag köpte den var det i taxfreen på en flygplats och den kostade då 33$. tänkte inte så mkt på hur mkt den skulle komma att kosta i sverige.. 440kr visade det sig, och det för den lilla skruttflaskan! suck. inte blev det någon sådan idag inte..

däremot blev det: byxor!

kostymbyxor med låg gren och korta ben. det är lite monki över dem. från hm.. 45 riksdaler! sjukt bra plåster på såren för parfymhistorien. är glad att jag for once orkade kolla igenom hela reastången.



check this one out! och ja, jag erkänner att jag satt och väntade med telefonen i handen....




imorgon har jag hand om detta lilla äckeldjur. se bara hur hon hånler mot mig..

har nyss ätit men blev inte mätt. skitjobbigt. har dessutom inte tid att äta nåt mer, för nu måste jag verkligen gå.


adjö

Kommentarer
Postat av: Karin

Om du undrar varför du har typ tusen ickeunika sidvisningar så är det jag som försöker undvika att plugga

2010-10-12 @ 13:15:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0