And it's got to feel good

jag är numera bjuden på bröllop. jag ska vara så snygg att kristallglasen går sönder och alla andra inbjuda females brister i gråt. inte för att det är någon risk (chans?) att lura åt sig brudgummen, eftersom det i detta bröllop kommer vara två sådana, hopefully madly in love.

well.

jag tror det blir bra.

förövrigt har jag denna dag tvättat fönster, läst i marilyn mansons biografi och haft (har) en jäkligt uppsvälld mage (beware!).

jag ska sluta med alla dessa parenteser. jag nog bara inne i nån typ utav fas.

gry besökte idag villan på villavägen 10. hon gjorde blöta nosavtryck på glasdörrarna på verandan och bajsade på den jämna gräsmattan. hundar är världens bästa djur näst efter alla andra djur.


adjö


Kommentarer
Postat av: Minéa

Hm, funderar över om jag kan gå. Har visning på bion samma dag. Men den går ju att byta bort! Jag vill köpa en ny klänning och gå på bröllop istället! Och om alla ska dit blir det ju ett plus i kanten! Det kan diskuteras på lördag :)

2010-09-29 @ 23:34:34
URL: http://mineaminea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0