Early morning wake up call

Har hittat tre sprillans låtar med hives.. eller ja de är färska för mig, men de kanske kom ut tidigare i år, vad vet jag. inne på andra cidern on my own just nu, haha. how sad.

ska snart till A, därefter möta upp julia och cissi på norrmanska runt tolv. märker så sjukt tydligt att jag typ inte dricker längre. kände av redan den första..

blev en liten kamp mellan mig och den kapsylbeseglade cidern. insåg snabbt att jag inte har någon kapsylöppnare. inte heller något som liknar en kapsylöppnare. inget trick funkade: bita upp den, slå upp den mot en kant, ta upp den mot en snusdosa (har ingen sån, men testade med vaselinburken brevid sängen... och ja, den används till läpparna, och för att döda alla snuskiga misstolkningar: till läpparna jag har kring munnen i ansiktet.). inget funkade. till slut blev det en bordskniv. en av saras kan tilläggas, hehe.


nu ska jag snart hoppa på cykeln med destination kungsgatan.

adjö och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0