flames to dust

Honestly what will become of me
don't like reality
It's way too clear to me
But really life is dandy
We are what we don't see
Missed everything daydreaming

allt blev så mycket sämre på en så kort stund.

ibland undrar jag om det finns någon högt där uppe som bara inte tycker om mig. i så fall är min fråga till denne: vad har jag någonsin gjort fel? vad kan möjligen ha orsakat denna din vrede? idag som var en ganska glad dag har du blivit en ganska dålig kväll. igen. vill hem till mitt hem som inte är mitt hem, inte sitta här i mitt hem som inte heller är mitt hem. mamma säger att hon hellre betalar min hyra än att jag flyttar tillbaka hit i framtiden...

snart ska jag se på valdebatt. snart går alla och lägger sig och då blir jag ensam. jag är mycket ensam nu. tursamt känner jag mig inte lika ensam som jag var i våras, även fast jag kanske är det.

jag ska jobba fredag. snart är jag uppe i tusen kronor till löningen i oktober! lite minre än halva hyran! jag ska nog klara mig.

på söndag är det val. då ska jag rösta för ett bättre sverige. jag hoppas ni gör det samma! allvarligt.


godnatt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0