I dream my days away

sjukt trött efter en dags hårt (nåja) arbete vid och i gruvan. tre turer till 155, sen är man trött på sin egen röst, det kan jag lova er!

människor från östra afrika (typ kenya) är ju helt amazing på att springa! fatta om man kunde springa fort och länge som de kan. vad bensin/kollektivtrafikspengar man skulle spara!

känns lite risky detta, jättelite batteri på mobilen och ingen laddare. ångest. hoppas den orkar med lite sms och helt håller till imorgon då undsättning kommer.

om inte jag shapar upp detta inlägg ganska rejält på slutet är det inte mkt till läsvärt. ponerar att så inte kommer ske. är lite ur slag.

löningslördag. om det blir nån utgång för min del återstår att se. vill träffa maja, men hon svarar inte på mitt sms. sluter ögonen och hoppas att hon har samma nummer som vanligt.
 
riktigt otaggad på att laga mat nu. har dock inte samvete att micra något. får mig att känna mig som en något sämre människa.



adjö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0