I hear it in your silence

fint väder ute. solen skiner och det är ganska varmt. vad gör jag och har gjort hela eftermiddagen? sitter och streamar serier och förstör mitt liv. har just nu ont i ryggen, nackan, ögonen, för att inte tala om märkena jag har på magen och låren av laptopen. har dock hunnit se första avsnittet av gg 4 och börjat om på säs1 på oth. färemellan har det gjorts en matpaus, en snackspaus och ett par kisspauser.

jag är verkligen en slacker. äckals av tanken, men måt så jävla gött av att ta det lugnt. måste lägga av med det innan blodet ruttnar i mig (ryser och kräks lite vid tanken på det där sista, men så brukar alltid mamma säga när man legat stilla ett tag).

lyssnar på julian my love och drömmer mig tillbaka till hans PLspelning i somras. det var en bra kväll. en jävligt bra kväll! årets bästa kväll hittills är dock 5e mars. krunis på sigurd. jag vet inte varför, men känslan jag hade när jag gick och la mig den natten var så bra.

jag önskar just nu att jag visste orsaken till varför streamingen laggar och att vissa avsnitt inte går att se klart för att det liksom som hänger sig, går inte att buffra hela avsnittet. blir så ledsen. hhhh (ljudet som blir av en ansträngd och väl utdragen suck).

snart har jag tröttnat på att titta på den här skärmen. se avsnitt på avsnitt som störs lite av min reflektion i den. har tröttnat på mitt uttryckslösa, bleka ansikte och dubbelhaka. gud. finns dock inte mkt annat att göra här..


adjö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0