I think you know what to do

Mamma har fått fast jobb! Så sjukt glad för hennes skull!

Lyssnar på the doors och har ett öga på mtv. Har ångest över att jag förmodligen kommer surfa över mitt tak den här månaden, vilket kommer innebära reducerad hastighet. ett stort F-A-N på det! orkar inte hålla på och fixa och greja för att få tillbaka det, men orkar heller inte vänta en hel månad på att det ska sluta av sig självt. jag som tycker att det är segt som det är!

det finns en bok jag vill läsa. den handlar om en groupie som legat med jim morrison, jimmy page, mick jagger, m fl. uj uj! tror dock inte att där finns värst mkt detaljer, utan lämnar nog ganska mkt åt fantasin. synd, cause I wanna know!

sitter och tittar ner på min mage och känner växande ångest. såndär som kryper som myror under skinnet och när det når huvudet försöker den ta sig ut genom ögonen och halsen (gråt). tänker dock inte fälla en tår, inte ikväll och inte över något som jag kan åtgärda med nyttigare mat och mer motion. dock har jag nu suttit i samma soffhörn sedan halv två på eftermiddagen, undantag de två måltider som lagats. äcklas lite över att allt jag stoppat i mig finns kvar i kroppen i detta nu och bara ombildas till fett.

AHAH just nu är det cribs på mtv. de är hos han som ingen visste vad han hette i backstreet boys! dear God vad mkt pengar de måste ha dragit in på att sjunga playback och dansa runt i bootcutbrallor, buffaloskor och platsrockar á la matrix. satan vilken kåk!

anyway.


You're lost little girl
You're lost little girl
You're lost
Tell me who are you?




adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0