I wear my garment so it shows

Stunder det suger lite extra mycket att inte äga någon golvmopp: När man spiller krossade tomater över uppskattningsvis 8 av lägenhetens 28 kvm.

känner att detta kommer att kunna bli en följetong..


har mirakulöst nog inte varit bakis alls idag, trots att jag hade ont i huvet redan innan jag började dricka igår. kanske har jag inte märkt det eftersom jag kört på mirakelkuren "rör inte en muskel" idag och gått direkt från sängen (med kudden i hand likt ett barn), lagt mig på soffan och dragit i parkeringsbromsen. inte ens orkat släpa mig att hämta nåt att äta. millis kom förbi vid tre och skakade igång mig lite, så nu har jag varit till coop. jag hatar coop. hittar inte, vilket gör mig frustrerad och ofta resulterar i att jag drastiskt stryker alla punkter på att köpa-listan som ligger under talet 3 och tänker att det handlar jag när jag kommer till ica. gos på åkrahallen!

på tal om gos saknar jag katterna lite. herbert och jag. dock hatar jag när dom sover i min säng eftersom jag blir all itchy av sånadär pälsbollar.

vaknade av ett sms (känns som att jag alltid gör det nu för tiden?) från karin som läst mitt inlägg från igår och undrade om jag hade haft en tuff kväll? haha. svarade att inlägg som dessa är vad som gör det värt att blogga i rent dagbokssyfte. att titta tillbaka i arkivet och läsa, återuppleva, le, få ångest, vad det nu återspeglar för känslor. platta bloggar utan känslor bli ofta tråkiga.

imorgon är det tidig start. har en tur redan klockan tio (skjut mig lite) med en högstadieskola (skjut mig en gång till men se till att träffa ordentligt den här gången). en bra grej är iaf att de vill gå en 60a,  så jag kan alltid släcka lampan om de blir för jobbiga så kan de hitta ut själva.

jaja. nu börjar jag faktiskt bli hungrig

adjö





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0