Into another dimension

Jaa den har kommit! min fina, bästa, snyggaste depeche mode-poster som ska pryda lägenhetsväggen tillsammans med bl.a beatles och ramones.

jag gillar verkligen posters. jag vet inte riktigt varför, men de säger mer om personen som bor där än vad en tavla från t.ex ikea gör. det blir som att titta ner i någons plockgodispåse typ..

jag vene

dåligt med ork. just nu är jag mest irriterad över att jag fick ett sms, troligtvis från någon på gruvan, angående jobb i helgen, men så blev det knas med meddelandet så hela har inte kommit. jag kan heller inte spåra numret och se vem det är. fan. hoppas lite i smyg att det rör sig om lördag och inte söndag eftersom jag planerar att vara lite bakis då. hihi.


jag måste färga om håret. det ser ut som kött, precis som jag befarat, haha. tar tag i det på torsdag. svårt att fixa på sig själv dock. hoppas erika slutar tidigt.

adjö

Kommentarer
Postat av: Minea

Hehehe! Det va nog från Kinga, hon behövde någon som jobbade fredag till söndag. :)

2010-09-07 @ 20:49:34
URL: http://mineaminea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0