Life is a bubble

Lyssnar på broder daniel, just nu I dream my days away, vilket väl är ungefär det sämsta man kan göra när man är precis ny-nykter och har stått ute och kylan och pratat med en god vän i en timme om djupa saker. just den här låten stämmer så jävla bra in på vårt samtalsämne. i detta nu kommer det en tår och jag förbannar min passivitet, det gör jag verkligen. tänker på en sommarkväll, ett regn, en festival och jag bara hatar hur du möblerade om i mitt inre på så kort tid och hur det kan fortsätta vara ommöblerat så länge efteråt! samtidigt hatar jag mig själv för att jag förmodligen aldrig kommer låta dig få veta det, även fast jag skulle göra det om du var här brevid mig nu. faaan! ibland önskar jag bara att du kunde läsa det här, förstå, och låta mig veta att du vet. jag förutsätter att du inte läser, eftersom jag är så jävla jante och tänker att: varför i hela världen skulle just du läsa just min blogg.

ångest är vad det är.

om jag bara vore asocial, asexuell och inte kunde känna några som helst känslor, vad skönt allt vore då.

(om du läser och förstår att det är dig jag skriver om, kommentera med nåt kul då)

ååå nu förbannar jag min egen klyshighet. men det kan jag få göra ett tag. den som dömer mig för den är ett äckel som inte förtjänar att läsa det jag skriver.


slut på djupt. hotellet idag var helt galet. var tvugna att köa i EN TIMME innan vi kom in!! halv tolv kom vi dit, fem över halv ett var vi inne. jag ville bara dö där ett tag. hängde med maja, men mest Elin, som bjöd på en shot och var jättegullig och kul. jag blev lite galen och drog med henne att leta potentiella ragg till mig. hon tyckte att jag i allmänhet ser jävligt kritisk ut när jag kollar på folk. haha! vad roligt! det tar jag nog som en komplimang tror jag. dock vill jag inte att folk ska tro att jag är en bitch, för det är jag ju bara mot de som förtjänat det, om ens dom.

idag kommer en tycka om-lista från kvällen: Maja, Elin, Cissi (som tuttpressade mig en miljon gånger, mysigt!), Elin från gruvan (som jag troligtvis sett för sista gången på hur länge som helst om ens någonsin, börjar jobba i en guldgruva i norrland snart), Ingrid och Karin (saras syster) för att hon undrade hur det gick i lägenheten.

är i övrigt helt sjukt humbled över allt och alla nu.

(speciellt över att somliga blev så desperata att de drog hem en lönnfet tjej. HAHA. (inget emot tjocka, verkligen inte, det är bara det att det säger så sjukt mkt om hur långt nere i dyn den här personen krälar).)

(och att somliga fick napp redan i kön till hotellet och drog direkt hem!! DET var månadens surprise och jag vill verkligen ventilera det med julia)

nu ska jag sova innan jag börjar skriva alldeles för hemliga saker.


godnatt/godmorgon





Kommentarer
Postat av: Jule

ahh vem då!!

2010-09-26 @ 10:02:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0