No one gives a fuck about the values I would die for

Tro det eller ej, idag har jag bestämt mig för att ringa ett samtal. anledningen är att min lathet tagit överhanden och att jag inte orkar hoppa upp på cykeln och ta mig dit jag ska för att prata med en person. Gud!

nu kom jag plötsligt på att jag har bilen i stan. heaven! då får vi helt enkelt se hur jag bestämmer mig för att göra. ska nog iaf promenera ner på stan så fort jag slutat vara seg. cykellås, nässpray och en kort antennkabel står på inköpslistan.

måste tanka bilen om den ska orka ut på landet ikväll igen. onsdagar är den dag i veckan jag lovat att ha gry och jag tackar inte längre nej till gratis mat, så jag åker ut redan ikväll.

det är jättefint väder ute och läskigt nog kan det ju vara en av de sista innan det blir viderhöst riktigt på riktigt.

min nya soffa är galet skön. bor på den mer än vad jag bor i lägenheten.

börjar bli sjukt mätt av frukosten jag gjort i ordning


varning för ointressant inlägg, hah

adjö vänner och obekanta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0