movin' on up

trött och fortfarande (!!aaah) förkyld. börjar bli tråkigt att skriva det i varje inlägg, så i fortsättningen kan vi förutsätta att jag är fysiskt nedsatt tills jag hintar om motsatsen.

fem timmars arbete skrapade jag ihop under dagen. ganska segt gick det, men tillslut var det klart! hittade cissi utanför värdshuset så det blev lite häng innan det blev köp av groggvirke (är man fattig så är man, då blir det saras kvarlämnade sprit, uäck, och läsk) och nu soffan med fötterna i högläge för att samla energi till kvällen.

jag har lite ångest inför valet. hoppas och hoppas att det ska gå som jag vill. någon som vill valvaka med mig?

hoppas att det inte börjar regna ikväll. plötsligt känns rockland ännu längre bort än det redan är...

orkar inte laga mat. kan inte mamma komma och göra det så kan jag sluta mina ögon lite och lyssna på ljudet från tv:n. jag och cissi pratade om det där med att soman framför tvn. det funkar inte till alla program riktigt, var vi överens om. är det för intressant sitter man ju som klistrad, men är det alldeles för svintråkigt somnar man inte heller, för då blir man rastlös istället. nej, lite lagom halvkul ska det vara, då blir man genast en klubbad säl. själv sover jag gott till kassa serier, typ 2 1/2 men och program på tv4 fakta, discovery och mtv. jävlar vad man slumrar fint till the hills!

nu är det mtv på och huvudet minst 45 grader bakåt.

nu regnar det dessutom. jag grinar inombords och snart utanpå. hur fan ska man ta sig upp till rockland utan att få smink och hår förstört? så sjuuukt frestande att vara nykter och ta bilen!

äckelpissvidersverige med sitt helvetesjävlaskitväder!!


adjöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0