Come on skinny love just last the year

valvaka!! spännande värre.

har ont i huvet och mår inte så bra. ska eventuellt repa mig så pass att jag pallar dra neråt hotellet senare.. eventuellt sa jag!!

är lite hungrig vilket är sjukt ovälkommet. åt nästan ihjäl mig på onyttig pasta och har knappt rört en fena sen dess. krälat in i duschen and that's it liksom. här ska inte ätas förrän jag rinner ur soffan ner på golvet av hunger!

vill shoppa. detta vill jag ha:




det är smärtsamt hur mycket jag vill ha vissa av dessa grejer. vill ha allt såklart, för jag har ingen skam, jag bara vill ha och vill ha, men vissa grejer mixtrar med mitt huvud så allt jag kan tänka på är den underbara, förlösande känslan att få premiäranvända dem!

vill vinna en miljon.

nu tillbaka till valvakan. alvedon var det här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0