Ännu finns den sorten om inte gör allt rätt

sitter och ser inte fram emot att vardagen börjar igen imorgon.

har alltid varit dålig på vardag och kommer förmodligen föralltid att vara det.

sista veckan på posten på två månader. kommer kännas konstigt. i juli är jag dock tillbaka, MED lönehöjning!!



aahh vad jag inte har nåt skrivflyt nu. påskaftonskvällen spenderades hemma med erika, axel, millis, emil, karin o fredrik. tp och nittileaks (förövrigt sjukt roligt program). igår var vi på middag i saladamm och hängde med josse o emilia. idag har det bara varit segande. erik aoch axel har åkt tillbaka till sala och äter ännu mer påskmat och jag väntar väl egentligen bara på ovan nämnda program innan jag kramar kudden och inväntar morgondagen.


att det är maj snart gör mig glad samtidigt som att jag typ blir rädd för att det går så fort. snart sitter vi i snöyra igen. ångest.


adjö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0