i believe in love

jag har ätit för mycket. känner mig jättemätt och jag bara hatar den känslan! mycket vidrigare än att vara hungrig.

jag har ännu en gång varit destruktiv mot mitt anrikte och ser nu ut som en pubertal hormonbomb i åttonde klass. fint.

känner mig just nu bara så sjukt oattraktiv och jag ska spara er detaljer som vad jag har på mig och hur länge sedan det var jag tvättade håret.

eller nej. jag har på mig pappas en gammal brandgul tisha med en dregglande tjur på och mörkblå mjukisbyxor av den typ som sitter åt över röven men inte i benen, så att man känner sig maximalt stor. håret tvättade jag igår morse. det känns tarvt.

vi tittade på pocahontas idag och åt samma slags godis som för fjorton år sen. jag längtar tillbaka lite även fast jag samtidigt är så sjukt glad att jag äntligen är vuxen.

en dag ska jag trycka på playknappen till mitt liv och se hur bra det blir.

en dag, sa jag.


förövrigt har jag huvudvärk och har gjort illa ryggen på jobbet.

godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0