like a boss

hemma på landet. även dagens kneg blev lite ändrat, så istället för att sluta typ halv fyra gick jag delad tur och slutade halv sju. det verkar inte som att jag ska få sluta tidigt någonsin.. även morgondagen är ändrad så istället för 15-18.30 blir det 10.30-18.30. skönt för plånboken, mindre skönt för mig. men det gör liksom inget, såhär nära ledigheten.

emilia är här och hänger. det betyder att chanserna att få ryggmassage ikväll ökar dramatiskt. fab!


längtar till bristningsgränsen (nåja) till sapmi sessions imorgon. kan bli ännu ett i raden av svts många svinbra musikprogram.



världens just nu tråkigaste bloggare ska gå och tvångsmysa med erika. hennes pojkvän svarar inte på mitt sms, så det kan hända att jag gör ett fult trick och skriver från hennes telefon nästa gång. då får jag garanterat svar.



adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0