oh it's healing, bang bang bang

well. imorgon hade jag tänkt hänga framför det brittiska kungabröllopet tillsammans med mamma och erika. nu blir det häng på en moppe på åkra istället. känns jävligt ocoolt faktiskt. att jag får betalt för fyra extra timmar väger knappt upp.

idag fortsatte mobbingen av mig och mitt val av bostad. tydligen "förstör jag mig själv och mitt liv" genom att flytta till jakobsberg.. well, kan inte säga att jag är thrilled att flytta dit, men inte fan kommer jag bli drogberoende och mördad, vilket micke säger. har man bott på bryggeriet ska man inte snacka skit.


nu ska jag skriva ut en karta och räkna efter exakt hur många villor och hur många trappuppgångar jag ska köra imorgon. återkommer när jag räknat efter!

adjö




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0