salty lips telling lies

jag är så sjukt sugen på chips och dipp. helt galet! snart drar jag loss min högra arm bara för att ha nåt att tugga på. hade jag inte varit så hälsomedveten (lat?) hade jag kilat till coop.

såg igår när jag kom tillbaka efter en helg på landet, att cykeln min äntligen smält fram. den hade dessutom ramlat om kull på kuppen. stackarn! den har haft sitt livs hårdaste vinter. första vintern ute. ska nog ge tillbaka den till mamma och skaffa mig en egen. en bättre, som inte är byggd för minimänniskor.


jag är fan så sugen att det gör ont!


jag har julias balklänning här i lägenheten. hennes mor kom med den till jobbet idag och tanken är att erika ska prova den. juppe stackarn är inlagd på sjukhus nu för viderögat. hoppas verkligen att det blir bättre snart!!


satt och slölyssnade på p3 när jag körde post idag. tydligen släpper sahara hotnights nytt inom en snar framtid. kul! första singeln var annorlunda för att vara dem, men överraskande bra.




Kommentarer
Postat av: den farliga

då lär din syrra bli kvällens snyggaste!

2011-04-05 @ 12:33:12
URL: http://amaliadenfarliga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0