walking in memphis

.. är låten jag har på hjärnan för tillfället.

förövrigt har jag ett tips till alla: är inte bara ett mål på en dag. är det definitivt inte efter ett födelsedagsfika med tårta. du får garanterat ont i magen! just nu önskar jag mig som så många gånger förr till en planet där magar inte finns.

imorgon är jag ledig från posten. istället ska jag helt frivilligt och utan betalning ner i gruvan med millis och hennes vänner. ibland undrar jag vad jag gett mig in på.

axel står ute och tittar på gry som står och skäller på en minihund. inte mycket och titta på om man frågar mig..


jag fixade saras tv förresten. därefter borrade jag ner mig och tittade på k-special om joan baez. tack Gud för svts kulturredaktion! endel dylan med också. längtar till sommaren och peace and love. får se hur det blir med det, men biljett ska jag köpa snarast. om det skiter sig kan man ju alltid kränga den dyrt vid entrén. vore ju grymt. köpa den för 1800, sälja den för typ 2500-3000 och sen hoppa på tåget till sthlm och bränna allt på en dag. sounds like a damn good plan B!

nejmen.

dags att lägga sig och andas djupt tills magen hittat hem igen.

adjö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0