you're the oldest star ever to fall

mor och far har lämnat hus och hem för att åka på fest i.. hold it.. fagersta!! gud.

vi är nu lämnade utan mat och med en nysoven och mycket jobbig hundunge. på fyra ska vi nog lyckas mästra både mat och hund. vi håller iaf tummarna.

ikväll går control. en film jag tycker väldigt mycket om i all sin ångestfyllda svartvithet.

imorgon kommer tove som är hemma från barcelona över helgen. hon har även med sig familjen sin. det ska bli kul och kommer lätta upp den annars så jobbiga söndagen.

min plan för maj verkar spricka i sömmarna och genast kommer magkatarren. jag vill ha lite ledigt innan allt sommarjobbande! åh. det är inte för mycket begärt när det enda jag önskar är att få slippa jobba på två jobb sju dagar i veckan under hela månaden. jag orkar inte det!! kan någon bara förstå att så är det?


nu tänker jag kolla på satc och glömma bort verkligheten några minuter. det blir bra.


hejdå



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0