a christmas duel

sista förmiddagen av ledighet framför musikhjälpen.

erika seglade just ut genom dörren. igår var vi på bio, sen åt vi godis och julpyntade här hemma, sen kom axel efter jobbet. de gick och sen kom hon tillbaka tolv timmar senare. vi är sugna på att ta en roadtrip ner till sölvesborg i sommar. se mötley crüe igen och ha en fet dag, och sen bara dra hem igen.

sommarplaner brukar man ha gott om, men det är sällen någonting händer med dem.

emmaboda känns dock liite mer seriöst än alla de andra planerna. jag håller tummarna.



har egentligen inte tid att sitta här. måste äta frukost och diska. har blviit lite traumatiserad av en grej jag läste på facebook bara. fan. känner mig stressad och otillräcklig och bara.. en sämre människa, fast jag ju egentligen är en bra.. eller?

jag kan hålla på sådär i evighet. tänka i cirklar.

hatar det.

hatar att jag är en wuzz.



äh screw this.


nu blir det äta och sen jobba. hårt som fan kommer vi behöva jobba idag, min kära kusin och jag.

adjö



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0