Allt jag har är vardag

åååååååååååååååh vilket frustrerande dag jag haft idag!

kört bil. jättemycket bil. fram och tillbaka, hit och dit.


nu mår jag jättekasst. är stressad inför vad som komma skall och har sjukt ont i magen. har haft det både igår och idag. vill somna och vakna på julafton. har inte en enda oplanderad dag, men många saker som måste knölas in där det redan är fullt. fan.

önskar ibland att dygnet hade typ 34 timmar istället. fast att man fortfarande bara jobbade 8. såklart.

halsen gör fortfarande ont. jätteweird.



har köpt glass. har velat ha den i över en månad och idag hände det.

gott som fan.

maja, julia och karin hänger och ska ut ikväll. hade jag haft en annan dag tidigare idag så hade jag följt med. har dock redan träffat julia över en fika. det var dagens fetaste jävla ljus. tänk er en halogenstrålkastare rakt i nunan. så ljust och nice var det.


hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0