I just wanna stay, stay, stay

väntar på att klockan ska gå, så jag kan åka och hämta erika som slutar jobba. har en sambo inatt. mys! alltid skönt att slippa sova ensam.

idag var dagen som började dåligt men slutade rätt bra. varning nu...: vaknade mer eller mindre simmande i mitt eget blod (okej, sjuk överdrift, men kl halv 5 en måndagmorgon känns allt lite too much) av en wayyy to tidig.. ah ni vet.

fest!

med tillhörande värk och inga värktabletter hemma masade jag mig till jobbet där micke säger: är du här? jag: men JA, du sa ju det i fredags? M: jaha, ja det kanske jag gjorde.. J: så jag hade kunnat vara ledig idag? M: ja jag hade då inte märkt nåt!

ååååååååååååååååååååh

men men. hade en kul dag på stan med victoria. gå och prata lite och dela ut lite post. två man på varje distrikt vore perfekt!

as if...


har repat lucia nu ikväll. det gick riktigt bra. betydligt lugnare inför helgen nu än jag var igår såhär dags.


har ett färsknerladdat avsnitt av breaking bad som ligger och myser på datorn. återstår att se när det finns tid att kika på det. senaste avsnittet gnagde jag ner naglarna all the way to knogarna.. almost. så spännande var det.


nu slutar hon snart!


adjö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0