I'm your cherry bomb

klocan 15.00 börjar jag jobba, och håll i hatten nu: jag längtar.

har sett fram emot inomhusjobb jag vet inte hur länge. FAN vad det ska bli nice! och än mer imorgon, då josse kommer. fett!


på torsdag (okej, det är mycket framförhållning här) så ska jag och erika på bio. kära filmklubben, den sista för året. never let me go. har haft ångest inför detta sedan vi fick filmprogrammet i höstas. hemsk film. jag ska inte gråta.

vet inte vad jag fått för hormonrubbning, men jag har kommit på mig själv med att fälla tårar till greys anatomy nu flera dagar i rad. bådar inte gott inför helgens bravader, som kommer involvera en hel del av det alkoholhaltiga flytande.. kan bli obehagligt om jag ska vara all emotional..


tar paus från mitt p3-lyssnande. inbillar mig att det inte är bra för öronen (?). haha. nejdå. trött i huvet bara. behöver tystnad. hunden sover, så jag njuter.

skulle bara pepparkakor. tröttnade innan jag ens kavlat ut degen ordentligt. det blev en plåt jättetjocka ko-pepparkakor som jag dessutom råkade bränna i kanterna.

FABULOUS!


adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0