Jag lever på sånt jag får för mig ibland

okej, nu har den kommit. rädslan för de sju haven. Fruktan för det stora blå.

kryssning imorgon och jag är RÄDD.

storm, titanic, estonia, vasaskeppet, kallt vatten, ond bråd död sex dagar före jul.


osugen!



fick hundra spänn av mamma idag för att köpa en skjorta hon tyckte var fin. hon ville att jag skulle köpa den till mig alltså, som en present typ, fast jag fick betala bra mkt mer än halva. nu hänger den här på en galge och myser. har inte bestämt om jag tycker om den lika mycket som hon gör ännu, eller om jag tycker att den skulle passa bättre på henne.. time will tell.

familjen tittar på en film som är så tråkig att jag får eksem i ögonen. jennifer lopez, kärlek, bröllop, puttesnuttemys. EH nej! nästan så att pizzan jag nyss åt återigen blir en pizza.. ni förstår..

i övrigt då. på västfronten intet nytt. erika övertalade mig att göra nåt person-test på ne.se. jag blev ulriche meinhof... kommentarer överflödiga.

nu återstår ju bara: vem är min baader?

någon?

ingen?






adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0