oh it's healing, bang bang bang

hektisk helg är till ända. skönt. har varit ledig idag, vilket behövdes big time efter att ha försökt hålla tillbaka en förkylning i två veckor. den är över mig nu, som ett monster. är schemalagd nu fram till jul med bara inomhusarbete. är väl kanske för bra för att våga tro på, jag kommer säkert skickas ut på crappy brevbäring, men för varje dag jag slipper är jag bara glad.


P3 har kickat igång musikhjälpen. jättemycket julstämning och jag ska lyssna på det 24-7. nästan. dags att försöka slappna av och få lite stämning nu. vaggas in i friden... eller nåt. Gud vad det lät pretto, men ni fattar.

äcklas lite av tanken på hur kort julen och nyåret är i år. FAN! men jag antar att det få rlov att gå ändå.

måste få tid till att åka till vässan för lite julklappsshopping också. torsdag hoppas jag på!


ett torrt inlägg är nu till ända.


adejöh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0