radio live transmission

inflammation kring en visdomstand. det gör så ont att jag svär at tjag just svimmade lite...

nej okej, men det är så svullet att när jag biter ihop så nuddar överkäkens tänder svullnaden och när jag sväljer känns det som jag har halsfluss på ena sidan.

ångest.

kan man få feber av sånt?

för det har jag fan inte tid med!


Imorgon ska jag gå nya distriktet helt själv för första gången. är lite nervös men jävligt taggad. gillar det distriktet som fan och ska göra allt och lite till för att få gå där så mkt som bara är möjligt. tror jag. kan hända att jag kommer ta tillbaka det där senare, men vi får se.

jag följer numera julian casablancas på twitter. kan vara mitt bästa beslut på länge. klickade igenom bilderna och hittade en på honom. i en hotellsäng. nyvaken. helt plötsligt gjorde det inget att jag haft en crappy arbetsdag och att jag hatar vintern och snön så mkt att jag överväger att offra en lem till nån gammal avlagt vårgud för att den ska försvinna snarast.

höger eller vänster? ben eller arm? hade jag varit man hade jag lätt vetat vilken lem jag skulle offra.....

skämt åsido. död åt snö.


lyssnar på no love lost, med joy division. sjukt nice låt! försöker även styra ihop en rendez vous med oda. något som går otroligt dåligt. vi är gale upptagna hon och jag!



adejhö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0