the end has no end

mitt i universums hundvecka på jobbet, då du känner sig redo att lämna in avskedsansökan (om man är fastanställd då.. vilket jag ju såklart inte är..) och gå hem med omedelbar verkar, har jag dessutom en av MINA dåliga veckor.. och nej, inte en röd en, utan en kass en bara. så som jag har ibland.. som nog alla har ibland.

lista över pissiga grejer just nu:

- schemaändringar så man kan grina åt det.
- due to ovanstående förmodligen kvällsjobb den 23e.... fuuuuuuuuuuuuuuuuuck
- gjorde ledigt för ett tandläkarbesök som mamma bokat in åt mig trots att jag skulle jobba. när jag gjort det säger hon att hon råkat säga fel dag till mig.
- måste ringa och avboka tidigare punkt. fuuuuuuuuuuuuuuuuck
- skivan i stereon hackar. att det är room on fire gör ju saken än värre (sönderlyssnad?)
- de nytvättade fötterna luktar fortfarande illa.. eller? är det mattan? fuuuuuuck
- vill ha universums finaste jacka, men känner att jag inte har pengar. har aldrig sett nåt finare. allvarligt.

sen är det ju de större:
- trivs inte med jobbet riktigt va
- trivs inte med ze lovelife riktigt va
- trivs inte med bostadsorten riktigt va
- trivs inte med framtiden riktigt va
- trivs inte med vikten riktigt va
- trivs inte med årstiden ALLS


ska det vara så?


på lördag försvinner alla mina problem. då är det julafton. den tveklöst bästa dagen på hela året.



vill ha den där jackan så mkt att jag börjar gråta snart.

måste ringa pappa. han kommer tycka att jag ska köpa den. jag kommer köpa den och sen ha pengaångest.

åhnej


adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0