Jag kommer

Okej, nu blir jag galen på riktigt! Måste göra en musikalisk efterlysning och hoppas på att någon av er kan hjälpa till att stilla min vånda.

Nedan finns låten jag kommer med veronica maggio. introt/riffet är så SJUKT lika en låt som jag bara inte kommer på vilket det är. typ strokes, tänkte jag först och har nu lyssnat på alla strokeslåtar, men fick inte den där riktiga aha-upplevelsen.





snälla hjälp!


idag kommer jag ha jobbat nio timmar. huvva. men najs med cashhh!


vi kommer höras igen ikväll om jag känner mig själv rätt. och lyssna på låten och känn efter i rocktarmen, visst är detta nästan en ripp?



adjö så länge då

Kommentarer
Postat av: Minéa

Hrm... om det skulle vara någon Stokes låt så är det väl Reptilia som den är lik. Annars har jag ingen aning...

2011-02-24 @ 14:11:30
URL: http://mineaminea.blogg.se/
Postat av: Karin

Tycker också att den påminner lite om Reptilia

2011-02-24 @ 17:34:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0