they're buildning walls around us

.. och kräkis fortsätter florera på jobbet. idag var micke krasslig och satt på en lådvagn på vad han tyckte var "ett bra avstånd" från mig. han var iaf gullig nog att inte ta i något jag skulle ta i (som kompensation efter att ha slickat på fingrarna när jag pillade med avierna. as). han var dock inte hundra på att han var sjuk, men han gled hem lite tidigare, just in case. bra tycker jag.

just nu önskade jag att jag hade nåt ordentligt att äta. lite youghurt, men ingen liksom fast. drömmen vore en kanelbulle. en riktigt stor med mycket kryddor. och varm choklad. aaah!

sova tidigt som fan idag så jag slipper må illa av trötthet på morgonen. 21 blir bra.

godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0