A trick that people use to make you think that you are smart

Kinga (min chef.. typ) måste vara en av få 45-åriga kvinnor som skriver "Oki" i sms. annars brukar det ordet kunna härldas till japanfreaks eller syster erika. roligare än "ok" som min mor skriver.. men så är ju hon ett år äldre också...

jag har hittat grymmaste sidan in the entire world och jag bara grinar av lycka, men samtidigt av svidande vemod. sjuka mängder snygga posters och band t-shirts, men lilla jag är fattig som en Gudshusmus (kyrkråtta. tänkte att det kunde vara kul att variera sig).

Högst upp på önskelistan:
- Joy divisiontröja
- Jeff Buckelytröja
- Velvet underground & Nico på vinyl
- En hög posters, bl a Dylan, Doors och Clash


Gud vad töntigt med en wishlist inser jag nu.


Nu ska mitt ordbajseri på denna blogg upphöra för idag. Folk ska hinna (läs orka) läsa också..


Au revoir!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0